הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/20/2008 11:47:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  לגור במושב ברמת הגולן...
נושא: לגור במושב ברמת הגולן... תאריך: 7/20/2008 11:47:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

באמת יכול להיות חלום, אני לא מפקפק. גם ככה אנו שואלים את עצמינו "מתי נעבור צפונה" (ולא "האם נעבור" ) אולי עוד 3-5 שנים. (יסתדר טוב עם זה שנקנה לקטנטנים אופניים ונצטרך מחסן גדול יותר ;)


חזרה לפורום