הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/22/2008 8:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון וידה עם תוכן  נצל"ש לגבי כרמי יוסף
נושא: נצל"ש לגבי כרמי יוסף תאריך: 7/22/2008 8:47:00 PM
מחבר/ת: דורון וידה

האם יש שם סינגלים או מסלולים שמתאימים גם לאופניים עם 4´ מהלך?
באותה הזדמנות, הבנתי שיש דרך לא רעה להגיע לשם מנען, מישהו עשה את המסלול לאחרונה ויכול לשתף? (גוגל ארת´/מאפ לא עדכני בעליל).


חזרה לפורום