טקסט הודעת פורום
| 7/22/2008 8:47:00 PM |
|
נושא: נצל"ש לגבי כרמי יוסף תאריך: 7/22/2008 8:47:00 PM
מחבר/ת: דורון וידה
האם יש שם סינגלים או מסלולים שמתאימים גם לאופניים עם 4´ מהלך? באותה הזדמנות, הבנתי שיש דרך לא רעה להגיע לשם מנען, מישהו עשה את המסלול לאחרונה ויכול לשתף? (גוגל ארת´/מאפ לא עדכני בעליל).
|
חזרה לפורום |
|
|