טקסט הודעת פורום
7/23/2008 5:03:00 PM
משה אושר
יש לך חוסר אייקיו
נושא:
יש לך חוסר אייקיו
תאריך:
7/23/2008 5:03:00 PM
מחבר/ת:
משה אושר
מה אתה דיסלקט אתה יודע מה זה א ו פ נ י י ם :p :p :p :p :p
חזרה לפורום