הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/23/2008 7:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני ברץ עם תוכן  המלצה על בולם 100mm
נושא: המלצה על בולם 100mm  תאריך: 7/23/2008 7:31:00 PM
מחבר/ת: דני ברץ

שלום הייתי מעוניין בהמלצה על בולם 100מ"מ. אני מחפש יד"ש בתקציב של עד 700 ש"ח חשוב שהבולם יהיה מקסימום 100 ממ כי זה מה שהאחריות מכסה הסיגנון שלי הוא קרוס קאנטרי אבל עם הרבה סינגלים ובלי קפיצות ככה שאני צריך משהוא טוב וחזק האם יש המלצות


חזרה לפורום