נושא: המלצה על בולם 100mm תאריך: 7/23/2008 7:31:00 PM
מחבר/ת: דני ברץ
שלום הייתי מעוניין בהמלצה על בולם 100מ"מ. אני מחפש יד"ש בתקציב של עד 700 ש"ח חשוב שהבולם יהיה מקסימום 100 ממ כי זה מה שהאחריות מכסה הסיגנון שלי הוא קרוס קאנטרי אבל עם הרבה סינגלים ובלי קפיצות ככה שאני צריך משהוא טוב וחזק האם יש המלצות
|