טקסט הודעת פורום
| 7/23/2008 7:39:00 PM |
|
נושא: rock shox reba תאריך: 7/23/2008 7:39:00 PM
מחבר/ת: עינב ???
אני רכשתי את ה- REBA SL שלי(אם זכרוני אינו מטעני)בסביבות 750ש"ח. בולם XC אדיר! ואני מרוצה ממנו עד לגג...
יש לך גם את ה-RECON שהוא אמור להיות זול יותר ומתאים ל-XC.
|
חזרה לפורום |
|
|