הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/23/2008 7:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עינב ??? עם תוכן  rock shox reba
נושא: rock shox reba תאריך: 7/23/2008 7:39:00 PM
מחבר/ת: עינב ???

אני רכשתי את ה- REBA SL שלי(אם זכרוני אינו מטעני)בסביבות 750ש"ח.
בולם XC אדיר!
ואני מרוצה ממנו עד לגג...

יש לך גם את ה-RECON שהוא אמור להיות זול יותר ומתאים ל-XC.



חזרה לפורום