הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/24/2008 10:36:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלכס כהן עם תוכן  תודה!
נושא: תודה! תאריך: 7/24/2008 10:36:00 AM
מחבר/ת: אלכס כהן

אבל זה לא TREK - זה ראלי. אולי הם נקראו על שם של הדגם האגדי?


חזרה לפורום