טקסט הודעת פורום
7/24/2008 10:36:00 AM
אלכס כהן
תודה!
נושא:
תודה!
תאריך:
7/24/2008 10:36:00 AM
מחבר/ת:
אלכס כהן
אבל זה לא TREK - זה ראלי. אולי הם נקראו על שם של הדגם האגדי?
חזרה לפורום