הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/24/2008 1:57:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  yonki hai עם תוכן  איך הם בתור אופני כניסה?
נושא: איך הם בתור אופני כניסה? תאריך: 7/24/2008 1:57:00 PM
מחבר/ת: yonki hai

אחי הקטן קנה היום את אלה GIANT BOULDER 21 , אני יש לי מרידה שאני מאוד מרוצה מהם בתור אופני פתיחה , קצת פיקפקתי בבחירה שלו, אבל אני לא מבין ממש לכן רציתי שתיתנו חוות דעת על האופניים האלה, אגב הוא בן 15 בלי ניסיון על אופניים ובכלל...


חזרה לפורום