הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/24/2008 4:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא רודוי עם תוכן  תיקוון וטיפול לאופניים
נושא: תיקוון וטיפול לאופניים תאריך: 7/24/2008 4:25:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי

היי חברה =]
יש לי כמה סידורים שאני צריך לעשות לאופנייים שלי כגון
תיקון חישוקים (שמיניות\חישורים שבורים לאדע)
ובדיקה של לחץ אוויר ושמן בבולם וכיוון הברקסים ודברים כאלה פשוטיים אבל אני פשוט שונא להתעסק עם זה..
אז כמה אמור לעלות בערך טיפול כזה בחנות עם שירות טוב (לדוגמא סלאלום) וכמה זמן בערך זה לוקח?
ומה אתם ממליצים לעשות במקרה כמו שלי עם כאלה בעיות? ללכת לחנות או לפתור בעצמי?


חזרה לפורום