נושא: נראה לי שכבר ענית בעצמך תאריך: 7/24/2008 5:44:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אני עושה הכל לבד, כולל יישור שמיניות, כולל טיפול לבולם (אלא אם כן הוא באחריות). זה גם יותר זול, וגם אני יודע הרבה יותר טוב איך דברים עובדים, מה שעוזר לא פעם בתקלות בשטח.
אבל אתה "פשוט שונא להתעסק עם זה".........
לך לסלאלום, בקש הערכת מחיר, תן להם לעשות את העבודה. אם תהיה מרוצה, תן להם לעשות לך את זה גם בפעם הבאה...
|