הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/24/2008 6:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא רודוי עם תוכן  זה לא שאני שונא
נושא: זה לא שאני שונא תאריך: 7/24/2008 6:43:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי

אל תוציא אותי עצלן שלא מעוניין להתעסק באופניים שלי =]
אני פשוט תמיד מפקשש בזה.. או שאני הורס משו או שאני לא עושה טוב ואז סובל מזה חח
או פשוט נכנס ללחץ אפילו אם עשיתי משו נכון ובחוכמה..
בכל מקרה.. אני יקפוץ אליהם.. לראות אם יוצא לי משתלם
הקטע הוא שאני לא מבין כמעט כלום בתיקון של אופניים וכל מה שיש עליהם.. ככה שתמיד כשאני מנסה אני או לא מבין משו והורס משו אחר או פשוט לא מצליח לתקן ועושה תמצב ליותר גרוע ומתוסבך..
בכל מקרה אני מצפה לעוד תגובות =]


חזרה לפורום