נושא: תודה רבה =] תאריך: 7/24/2008 7:41:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי
האמת ממש נתת לי את המוטיבציה לעשות את זה לבד וראיתי כתבות על תיקון שמיניות וכל זה.. אבל אין לי את המסובב פטמות הזה.. שימוש בכזה מפתח שבדי או איזה פתירון כזה דומה זה הורס משו? ובנוסף- השינוי בשמינית נראה מיד לעין? צריך איזה מכשיר מדידה כלשהו? מה עוד יש לי בעיה באופניים אממ אה לגבי הברקסים טוב יודע מה אני ינסה את עצתך ואתחיל לטפל בהם בעצמי.. שאלות אני ישר יפנה ל"מכונאות" תודה רבה אחי =] אני אשמח תשובות לשאלות שהבאתי פה
|