הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/24/2008 8:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לגבי יישור שמיניות בחישוק
נושא: לגבי יישור שמיניות בחישוק תאריך: 7/24/2008 8:20:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אני מניח שכבר קראת, אבל שיהיה קישור, לא מזיק...
http://www.harim.co.il/Article.asp?ID=216

ולעניין:
אם יש לך בלמי חישוק, דאג שיהיו מכוונים היטב:
http://www.harim.co.il/Article.asp?ID=159

ואז תוכל לראות שינוי בשמיניות על כל רבע סיבוב.
עוד טיפ: קרב (בעזרת הרגולז´) את הרפידות אל החישוק. עליך לנסות להגיע למצב שבו הרפידות קרובות מאוד אל החישוק, אך לא נוגעות בו בשום שלב של הסיבוב. זה כמובן מחייב מצב שבו אין שמיניות, אבל זה גם מאפשר תגובה מאוד חדה של הבלם ללחיצה.

את החישורים אני מסובב עם מפתח ייעודי שיש לי, שעולה גרושים. אבל בשטח כבר יצא לי לאלתר עם מפתח שוודי קטנטן. עם פלאייר ממש לא כדאי, כי כל החלקה של הכלי תהרוס את האחיזה בפטמה, אבל שוודי הוא קומבינה מספקת אם אין ברירה.

בהצלחה


חזרה לפורום