טקסט הודעת פורום
| 7/24/2008 8:43:00 PM |
|
נושא: מעבר מז"ק לש"מ תאריך: 7/24/2008 8:43:00 PM
מחבר/ת: אייל פרוסט
אכן הכוונה לתת יותר דגש על הצד הטכני (מוכן לשלם על זה בקצת משקל) אבל לא מתקרב לדרופים של מעל 0.5 מטר...בינתיים לפחות. לא פוסל גם דגם של שנה קודמת.
|
חזרה לפורום |
|
|