הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/25/2008 12:05:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא רודוי עם תוכן  עוד תודה רבה =]
נושא: עוד תודה רבה =] תאריך: 7/25/2008 12:05:00 AM
מחבר/ת: גיא רודוי

חחח תודה חברה זה עוזר לי מאוד התמיכה
לגבי המפתח פטמות איך אני יודע איזה גודל אני צריך?
וכן אני ימציא שיטה משלי לבדוק איפה יש לי שמינית P: למזלי אני עדיין יצירתי
לפי התכנון ביום שבת אני הולך להעביר את כל התיקונים לאופניים


חזרה לפורום