הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/25/2008 11:32:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף.. לא בשבת עם תוכן  חסר לי בורג :o
נושא: חסר לי בורג :o  תאריך: 7/25/2008 11:32:00 AM
מחבר/ת: אסף.. לא בשבת

של מעביר אחורי. למישהו יש מעביר אחורי שבור מרמת ACERA ומעלה?


חזרה לפורום