טקסט הודעת פורום
7/25/2008 11:32:00 AM
אסף.. לא בשבת
חסר לי בורג :o
נושא:
חסר לי בורג :o
תאריך:
7/25/2008 11:32:00 AM
מחבר/ת:
אסף.. לא בשבת
של מעביר אחורי. למישהו יש מעביר אחורי שבור מרמת ACERA ומעלה?
חזרה לפורום