הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/25/2008 12:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  amir fr עם תוכן  יש לי deore וגם x-7
נושא: יש לי deore וגם x-7 תאריך: 7/25/2008 12:22:00 PM
מחבר/ת: amir fr

אתה מוזמן לקחת את שניהם.......


חזרה לפורום