טקסט הודעת פורום
7/25/2008 12:22:00 PM
amir fr
יש לי deore וגם x-7
נושא:
יש לי deore וגם x-7
תאריך:
7/25/2008 12:22:00 PM
מחבר/ת:
amir fr
אתה מוזמן לקחת את שניהם.......
חזרה לפורום