טקסט הודעת פורום
| 7/25/2008 4:55:00 PM |
|
נושא: דותן, איך מזמינים את הביו-לד? תאריך: 7/25/2008 4:55:00 PM
מחבר/ת: שמוליק טובי
דותן, האם יש לך קישור להזמנת הביו-לד? האם צריך להזמין את הביו-לד רק בקבוצה? אם צריך בקבוצה, איך מצטרפים לקבוצה? האימייל שלי הוא [email protected]
|
חזרה לפורום |
|
|