הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/25/2008 6:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מוטי עם תוכן  יש ב..
נושא: יש ב.. תאריך: 7/25/2008 6:49:00 PM
מחבר/ת: מוטי

בחנות פדלים יש dare של אלסוורט´ בדיוק ב6500 נראה לי מידה L מה שווה בדיקה, מצבם שמור מאוד,שווה בדיקה או לפחות שיחה.


חזרה לפורום