טקסט הודעת פורום
7/25/2008 6:49:00 PM
מוטי
יש ב..
נושא:
יש ב..
תאריך:
7/25/2008 6:49:00 PM
מחבר/ת:
מוטי
בחנות פדלים יש dare של אלסוורט´ בדיוק ב6500 נראה לי מידה L מה שווה בדיקה, מצבם שמור מאוד,שווה בדיקה או לפחות שיחה.
חזרה לפורום