נושא: שאלה EYE2EYE תאריך: 7/25/2008 7:36:00 PM
מחבר/ת: מוטי
אני מעוניין בקניית שלדה שמהלכה 4.5 אינטש ובידי בולם חביב 5 אינטש, עכשיו כך: הEYE2EYE של בולמי הינו 190 מ"מ (7.5אינטש) והשלדה גם כן,190 מ"מ. השאלה-- האם אפשרי להתקין את הבולם על השלדה ולרכב? האם יש בעייתיות, נניח דרופ שינעל את הבולם יסדוק את השלדה? אודה לעונים.
|