טקסט הודעת פורום
7/25/2008 8:19:00 PM
רון מודיעים
יש לי משהו בשבילך..כנס.
נושא:
יש לי משהו בשבילך..כנס.
תאריך:
7/25/2008 8:19:00 PM
מחבר/ת:
רון מודיעים
אפילו ישאר לך כסף בשביל לשפר אותם..
תראה בחתימה KONA STINKY DELUX
חזרה לפורום