הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/25/2008 8:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רון מודיעים עם תוכן  יש לי משהו בשבילך..כנס.
נושא: יש לי משהו בשבילך..כנס. תאריך: 7/25/2008 8:19:00 PM
מחבר/ת: רון מודיעים

אפילו ישאר לך כסף בשביל לשפר אותם..
תראה בחתימה KONA STINKY DELUX


חזרה לפורום