הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/25/2008 8:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Eli Tiger עם תוכן  נשימה נכונה
נושא: נשימה נכונה תאריך: 7/25/2008 8:25:00 PM
מחבר/ת: Eli Tiger

הי למומחים,

השבוע בבדיקת ארגומטריה ביקשתי להבדק ב 100% דופק, 178.
הבדיקה תקינה ודי הצלחתי לשמור על דופק ונשימה תקינים עד לאיזור דופק 160, מכיוון שלא הצלחתי להגיע לדופק מכסימאלי בדיווש של 90 סל"ד, גם לאחר 5 דקות, נתבקשתי להעלות סל"ד וגם העומס הועלה 270 וואט תוך 26 שניות הגעתי ל 176 פעימות לדקה. :dead:
לאחר הבדיקה הטכנאית אמרה לי שאינני נושם נכון, אכן עד דופק 160 הנשימה שלי סדירה ואני מצליח להרגיע, אך מעל 160 קצב הנשימה שלי מתחיל לעלות ואני מגיע למעין סיחרור, קצב מהיר מאוד.

כיצד מתאמנים על נשימה נכונה גם בדופק גבוה?
האם ניתן להוריד דופק בעזרת הנשימה? גם באיזור ה 85%? :)

תודה רבה.

אלי


חזרה לפורום