טקסט הודעת פורום
| 7/25/2008 11:41:00 PM |
|
נושא: נושא: צריך חוות דעת על בולם marzoochi exr pro 120m תאריך: 7/25/2008 11:41:00 PM
מחבר/ת: דני ברץ
האם מישהו מכיר את הבולם ויודע האם ניתן לקצר את אורך המהלך ל100mm יש לי הגבלה של עד 100 ממ לבולם בגלל האחריות על השילדה יש למישהו מושג האם ניתן לקצר? ובאופן כללי איך הבולם?
|
חזרה לפורום |
|
|