הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/26/2008 11:50:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שגיא עם תוכן  שלום לכולם צריך עזרה !!!!!!!!!!!!!!!
נושא: שלום לכולם צריך עזרה !!!!!!!!!!!!!!! תאריך: 7/26/2008 11:50:00 AM
מחבר/ת: שגיא

אני מחפש אופני ש"מ באזור ה 3000 ש"ח מה הכי כדאי??
תעזרו בבקשה

שגיא :D


חזרה לפורום