טקסט הודעת פורום
7/26/2008 11:50:00 AM
שגיא
שלום לכולם צריך עזרה !!!!!!!!!!!!!!!
נושא:
שלום לכולם צריך עזרה !!!!!!!!!!!!!!!
תאריך:
7/26/2008 11:50:00 AM
מחבר/ת:
שגיא
אני מחפש אופני ש"מ באזור ה 3000 ש"ח מה הכי כדאי??
תעזרו בבקשה
שגיא :D
חזרה לפורום