טקסט הודעת פורום
7/26/2008 4:26:00 PM
זיו קנטור
אופני ש"מ
נושא:
אופני ש"מ
תאריך:
7/26/2008 4:26:00 PM
מחבר/ת:
זיו קנטור
איזה סגנון רכיבה אתה רוכב?
יש את המנגוס otero elite.ויש את haro shift r3.
חזרה לפורום