הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/26/2008 4:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו קנטור עם תוכן  אופני ש"מ
נושא: אופני ש"מ תאריך: 7/26/2008 4:26:00 PM
מחבר/ת: זיו קנטור

איזה סגנון רכיבה אתה רוכב?
יש את המנגוס otero elite.ויש את haro shift r3.


חזרה לפורום