הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/26/2008 6:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שגיא חסקלוביץ´ עם תוכן  אולי.......
נושא: אולי....... תאריך: 7/26/2008 6:38:00 PM
מחבר/ת: שגיא חסקלוביץ´

תודה על ההצעה ה- mongoose otero elite באמת חמודות אבל רציתי לשאול אם ברקסים הידראוליים הם דבר ששוה להשקיע בו? יש הבדל משמעותי בין ברקס דיסק רגיל להידראולי?
ועוד דבר אחד חשבתי בכיוון ה- saracen raw 2 מה דעתך עליהם?


חזרה לפורום