טקסט הודעת פורום
| 7/26/2008 6:38:00 PM |
|
נושא: אולי....... תאריך: 7/26/2008 6:38:00 PM
מחבר/ת: שגיא חסקלוביץ´
תודה על ההצעה ה- mongoose otero elite באמת חמודות אבל רציתי לשאול אם ברקסים הידראוליים הם דבר ששוה להשקיע בו? יש הבדל משמעותי בין ברקס דיסק רגיל להידראולי? ועוד דבר אחד חשבתי בכיוון ה- saracen raw 2 מה דעתך עליהם?
|
חזרה לפורום |
|
|