הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/26/2008 7:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו קנטור עם תוכן  אופני ש"מ
נושא: אופני ש"מ תאריך: 7/26/2008 7:20:00 PM
מחבר/ת: זיו קנטור

את ה-saracen raw2 אני לא מכיר.כך שמי שמכיר יתן דעה.
אם אתה לא רוכב הגרסיבי מידי,לא תרגיש את ההבדל בין הרגיל להידראולי.
אם כבר אז הייתי משקיע יותר בבולמים(בקידמי ואח"כ באחורי).


חזרה לפורום