טקסט הודעת פורום
| 7/26/2008 7:20:00 PM |
|
נושא: אופני ש"מ תאריך: 7/26/2008 7:20:00 PM
מחבר/ת: זיו קנטור
את ה-saracen raw2 אני לא מכיר.כך שמי שמכיר יתן דעה. אם אתה לא רוכב הגרסיבי מידי,לא תרגיש את ההבדל בין הרגיל להידראולי. אם כבר אז הייתי משקיע יותר בבולמים(בקידמי ואח"כ באחורי).
|
חזרה לפורום |
|
|