נושא: תודה אבל..... תאריך: 7/26/2008 8:45:00 PM
מחבר/ת: שגיא חסקלוביץ´
ה- RAW 2 נראות לי הכי רלוונטיות תקרא את המפרט כאן: http://www.saracencycles.com/index.php?option=com_content&task=view&id=1059&Itemid=471 ותראה את התמונה: http://www.saracencycles.com/index.php?option=com_content&task=view&id=1019&Itemid=185
נראה לי הכי כדאי מה דעתך? :eek:
|