הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/26/2008 8:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שגיא חסקלוביץ´ עם תוכן  תודה אבל.....
נושא: תודה אבל..... תאריך: 7/26/2008 8:45:00 PM
מחבר/ת: שגיא חסקלוביץ´

ה- RAW 2 נראות לי הכי רלוונטיות תקרא את המפרט כאן:
http://www.saracencycles.com/index.php?option=com_content&task=view&id=1059&Itemid=471
ותראה את התמונה:
http://www.saracencycles.com/index.php?option=com_content&task=view&id=1019&Itemid=185

נראה לי הכי כדאי מה דעתך? :eek:


חזרה לפורום