הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/26/2008 10:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בני גרנות עם תוכן  ניפוח בולם פוקס RP2
נושא: ניפוח בולם פוקס RP2 תאריך: 7/26/2008 10:16:00 PM
מחבר/ת: בני גרנות

האם מישהו יודע כמה אני צריך לנפח את הבולם האחורי שלי למשקל של 73 ק"ג?


חזרה לפורום