טקסט הודעת פורום
7/26/2008 10:16:00 PM
בני גרנות
ניפוח בולם פוקס RP2
נושא:
ניפוח בולם פוקס RP2
תאריך:
7/26/2008 10:16:00 PM
מחבר/ת:
בני גרנות
האם מישהו יודע כמה אני צריך לנפח את הבולם האחורי שלי למשקל של 73 ק"ג?
חזרה לפורום