טקסט הודעת פורום
7/26/2008 10:24:00 PM
yoyo yoyoyo
אופניים
נושא:
אופניים
תאריך:
7/26/2008 10:24:00 PM
מחבר/ת:
yoyo yoyoyo
כול הזמן נופל לי השרשרת מתי שאני מנסה להכניס להילוך ראשון מה לעשות?
חזרה לפורום