הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/26/2008 11:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שלמה גרטמן עם תוכן  המהלך האחורי נקבע ע"י השילדה ולא ע"י הבולם האחורי
נושא: המהלך האחורי נקבע ע"י השילדה ולא ע"י הבולם האחורי תאריך: 7/26/2008 11:47:00 PM
מחבר/ת: שלמה גרטמן

אם הבולם הקיים הוא 190 ממ I2I סביר להניח שהמהלך של הבולם הוא 50 מ"מ
והשלדה מתרגמת את המהלך הזה ל 4.5 אינטש.

בעיקרון בשילדה שלא בנויה לשינוי מהלך אי אפשר לשנות מהלך



חזרה לפורום