טקסט הודעת פורום
| 7/26/2008 11:47:00 PM |
|
נושא: המהלך האחורי נקבע ע"י השילדה ולא ע"י הבולם האחורי תאריך: 7/26/2008 11:47:00 PM
מחבר/ת: שלמה גרטמן
אם הבולם הקיים הוא 190 ממ I2I סביר להניח שהמהלך של הבולם הוא 50 מ"מ והשלדה מתרגמת את המהלך הזה ל 4.5 אינטש.
בעיקרון בשילדה שלא בנויה לשינוי מהלך אי אפשר לשנות מהלך
|
חזרה לפורום |
|
|