נושא: שימון השרשרת וטיפול תקופתי בבולם?! תאריך: 7/27/2008 2:57:00 AM
מחבר/ת: naor naor
שלום
הבנתי שיש דבר כזה שצריך לשמן את הבולם הקדמי, להוסיף לו שמן או טיפול תקופתי כלשהו..
השאלה שלי כל כמה זמן צריך לעשות את זה? או איך אני יודע שהגיע הזמן לעשות את הטיפול הזה.
הבולם עדיין באחריות והכל בסדר איתו
דבר שני.. לגבי השרשרת.
אני נוסע הרבה בשטח ועל השרשרת עם הזמן הצטבר הרבה אבק.
איך אני מוציא את האבק הזה הוא דבוק לשרשרת יחד עם השמן הקיים.
אני רוצה להוציא הכל מהשרשרת, את האבק ואת השמן הקיים ולשמן אותה מחדש,
איך עושים דבר כזה בצורה נכונה???
תודה לעוזרים
|