טקסט הודעת פורום
| 7/27/2008 8:41:00 AM |
|
נושא: זה הבולם.. תאריך: 7/27/2008 8:41:00 AM
מחבר/ת: naor naor
Spinner Grind OS2, 100mm זה הדגם של הבולם. יש לי אופניים דגם KHS alite 1000 עוד משהו.. מזה המסבים שדיברת עלים אמרת שאסור שיגעו אליהם מי סבון מזה מסבים איפה שהנאבה?
|
חזרה לפורום |
|
|