הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/27/2008 8:41:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  naor naor עם תוכן  זה הבולם..
נושא: זה הבולם.. תאריך: 7/27/2008 8:41:00 AM
מחבר/ת: naor naor

Spinner Grind OS2, 100mm זה הדגם של הבולם.
יש לי אופניים דגם KHS alite 1000
עוד משהו..
מזה המסבים שדיברת עלים אמרת שאסור שיגעו אליהם מי סבון
מזה מסבים איפה שהנאבה?


חזרה לפורום