הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/27/2008 11:12:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  מיסבים יש באופניים
נושא: מיסבים יש באופניים תאריך: 7/27/2008 11:12:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

בטבורי הגלגלים (נאבות), בציר המרכזי (שסביבו מסתובבים הפדאלים), במערכת הראש (בין צינור הראש של השלדה לבין הסטירר של המזלג), ובצירי המתלים (אם יש).

לא מצאתי הוראות טיפול לבולמים של ספינר (יצרנים אחרים מספקים את זה באתר הבית שלהם), אבל להערכתי בבולם הזה כדאי לפרק, לנקות ולגרז מדי 50 שעות רכיבה, או לפחות פעם בשנה.
את השמן כדאי להחליף פעם בשנה, ובודאי לא פחות מפעם בשנתיים.

למיטב ידיעתי אין בארץ יבואן של ספינר, ולכן אין אספקת חלפים מסודרת. אני מאמין שהחנות שממנה קנית תוכל לעשות טיפול בסיסי, אבל אם יהיו בעיות שיצריכו החלפת חלקים זו עלולה להיות בעיה.

בהצלחה


חזרה לפורום