טקסט הודעת פורום
| 7/27/2008 12:06:00 PM |
|
נושא: ברקסים הידאולים תאריך: 7/27/2008 12:06:00 PM
מחבר/ת: מאור גו
אני רוכב xc וסינגלים קלים, נכון להיום יש לי דיסקים מכנים ורוצה לעבור להידראולים, האם יש המלצה למשהו מסוים כי הלכתי לאיבוד בהיצע שיש.....
|
חזרה לפורום |
|
|