טקסט הודעת פורום
7/27/2008 12:14:00 PM
איתן ברמן
אני רוכב עם מערכת של שימאנו דאור
נושא:
אני רוכב עם מערכת של שימאנו דאור
תאריך:
7/27/2008 12:14:00 PM
מחבר/ת:
איתן ברמן
מערכת מצויינת, אמינה מאוד, ופשוטה לתחזוקה. אין צורך ביותר ממנה למטרות XC, וגם קצת יותר...
חזרה לפורום