הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/27/2008 12:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אני רוכב עם מערכת של שימאנו דאור
נושא: אני רוכב עם מערכת של שימאנו דאור תאריך: 7/27/2008 12:14:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

מערכת מצויינת, אמינה מאוד, ופשוטה לתחזוקה. אין צורך ביותר ממנה למטרות XC, וגם קצת יותר...


חזרה לפורום