טקסט הודעת פורום
7/27/2008 12:47:00 PM
עופר
מה דעתכם על 2008 Merida SUB 40-D ?? תעזרו לי..
נושא:
מה דעתכם על 2008 Merida SUB 40-D ?? תעזרו לי..
תאריך:
7/27/2008 12:47:00 PM
מחבר/ת:
עופר
הם שווים ומעולים או מה??
הם עלו לי 1400 כולל הרכבה ועמוד רגל במקום 1800 שקל אצל החנות פרידמן בת"א
חזרה לפורום