טקסט הודעת פורום
| 7/27/2008 7:01:00 PM |
|
נושא: צודק..... תודה תאריך: 7/27/2008 7:01:00 PM
מחבר/ת: שגיא חסקלוביץ´
כרגע ה- RAW 2 נראות לי הכי משתלמות מחירן בין 2400-2800 ש"ח בארץ שזה בכלל לא רע ביחס למה שמקבלים אבל אתה צודק צריך ללכת לראות אותן רק אז אני אדע באמת מה הן שוות ואם הן מתאימות לי
תודה זיו עזרת :)
|
חזרה לפורום |
|
|