טקסט הודעת פורום
7/27/2008 9:38:00 PM
simon thia
גם אני רוכב עם מערכת שימנו דאור
נושא:
גם אני רוכב עם מערכת שימנו דאור
תאריך:
7/27/2008 9:38:00 PM
מחבר/ת:
simon thia
אין מה לעוסיף לקודמי, מסכים לכל מילה.
חשוב מאוד טיב ההרקבה !!!
חזרה לפורום