הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/27/2008 9:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  simon thia עם תוכן  גם אני רוכב עם מערכת שימנו דאור
נושא: גם אני רוכב עם מערכת שימנו דאור תאריך: 7/27/2008 9:38:00 PM
מחבר/ת: simon thia

אין מה לעוסיף לקודמי, מסכים לכל מילה.

חשוב מאוד טיב ההרקבה !!!


חזרה לפורום