הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/28/2008 12:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  A g עם תוכן  גם אני גם אני גם אני :)
נושא: גם אני גם אני גם אני :)  תאריך: 7/28/2008 12:10:00 PM
מחבר/ת: A g

אהלן,
אנחנו שתיים מתל אביב נשמח להצטרף לרכיבות בסופ"שים ובכלל כשמזדמן..
נראה לי שאפשר כבר לפתוח קבוצה ספונטינית עם חברי השרשור הזה מה אתם אומרים? :rolleyes:
אז נקבע?, קובעים?, קבענו?..

עמית - 0547670707



חזרה לפורום