טקסט הודעת פורום
| 7/28/2008 12:10:00 PM |
|
נושא: גם אני גם אני גם אני :) תאריך: 7/28/2008 12:10:00 PM
מחבר/ת: A g
אהלן, אנחנו שתיים מתל אביב נשמח להצטרף לרכיבות בסופ"שים ובכלל כשמזדמן.. נראה לי שאפשר כבר לפתוח קבוצה ספונטינית עם חברי השרשור הזה מה אתם אומרים? :rolleyes: אז נקבע?, קובעים?, קבענו?..
עמית - 0547670707
|
חזרה לפורום |
|
|