טקסט הודעת פורום
7/28/2008 3:41:00 PM
רז רפאלי
אופני "טרקטור"
נושא:
אופני "טרקטור"
תאריך:
7/28/2008 3:41:00 PM
מחבר/ת:
רז רפאלי
מישהו מכיר את הדגם של ספשלייזד שיושב במצמן ועולה 25K?
אפילו נתנו לאופניים כינוי טרקטור מרוב שהם מסיביות..
מישהו ראה אותם?
חזרה לפורום