נושא: מה עם הברדק ? תאריך: 11/2/2002 8:02:00 PM
מחבר/ת: אלעד
קודם כל, או ראשית (מה עדיף?) איתי, רמת הכתיבה שלך עלתה פלאים (מכל הבחינות) - ישר כוח. אבל, מעט ביקורת לא תזיק (זה בסדר אתה עוד צעיר) וכדאי לרשום שהיה ברדק לא קטן בארגון המרוץ, בעיקר בהכוונת המכוניות (אפשר היה לחסום את הכביש לגמרי, מבלי לשגע את תושבי שוהם - יש דרך מסביב) 0 למרות זאת בחרו בשיטה הישראלית - ´נו, יהיה בסדר´ וגם בשטח המרוץ בצד המזרחי- היה ברדק בכלל לא קטן. להבא - בעיקר למועצת שוהם, קחו את זה לתשומת לבכם.
|