טקסט הודעת פורום
7/28/2008 7:36:00 PM
דורון מ
שמן יבש
נושא:
שמן יבש
תאריך:
7/28/2008 7:36:00 PM
מחבר/ת:
דורון מ
לא תופס את החצץ הדק והמעצבן ואת האדמה הרכה רק פודרה נידבקת קצת
חזרה לפורום