טקסט הודעת פורום
| 7/28/2008 7:43:00 PM |
|
נושא: ברקסים תאריך: 7/28/2008 7:43:00 PM
מחבר/ת: דורון מ
XC קל ההיז הזולים הניין לא הסול יעשו עשר של עבודה קל לטפל אם אתה אגרסיבי יותר אז מגורה או אויד 5-7 בשום מיקרה לא טקטורו או הייז סול אגב אם תימצא סט של פורמולה במחיר טוב אז מומלץ. לגבי שימנו אין לי מושג לא היה לי אף פעם
|
חזרה לפורום |
|
|