הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/28/2008 7:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון מ עם תוכן  ברקסים
נושא: ברקסים תאריך: 7/28/2008 7:43:00 PM
מחבר/ת: דורון מ

XC קל ההיז הזולים הניין לא הסול יעשו עשר של עבודה קל לטפל
אם אתה אגרסיבי יותר אז מגורה או אויד 5-7 בשום מיקרה לא טקטורו או הייז סול
אגב אם תימצא סט של פורמולה במחיר טוב אז מומלץ.
לגבי שימנו אין לי מושג לא היה לי אף פעם


חזרה לפורום