הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/29/2008 1:09:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא רודוי עם תוכן  אני יכול לענות על שני דברים בערך
נושא: אני יכול לענות על שני דברים בערך תאריך: 7/29/2008 1:09:00 AM
מחבר/ת: גיא רודוי

היי=]
דבר ראשון מזל טוב, אתה נכנס לעולם האופניים האמיתי :P
אול מאונטן זה סגנון רכיבה מה שנקרא כל הר כלההר..
זה אומר גם עליות גם ירידות גם עליות טכניות גם ירידות טכניות..
זה לדעתי מה שאתה צריך לפנות אליו..
אבל לאולמאונטן קל בשביל ההתחלה..
אני אומר את זה כי יש אולמאונטן שגובל בפרי רייד.. *אולמאונטן לייט פרי רייד* שזה כבר אותם עליות וירידות אבל זה פונה לרכיביות יותר אגרסיביות וטכניות
האם המרידה יספיקו?
אני בספק כאילו תראה זה לא שאחרי נסיעה אחת במסלול של אולמאונטן הם ישברו או משו..
אבל אם תנסה ליסוע איתם יותר אגרסיבי ממה שהם אמורות לקבל אז זה עלול לסדוק שילדה/להרוס חלקים וחלקי הינע באופניים..
אבל חכה לעוד תגובות מאנשים שמבינים יותר בדברים הטכניים =]


חזרה לפורום