הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/29/2008 8:16:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  הייעוד - XC
נושא: הייעוד - XC תאריך: 7/29/2008 8:16:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

ומה שזה אומר... האמת תמיד קשה לומר. כי כל אחד והסגנון שלו והקצב שלו ומה שהוא מגדיר כאגרסיבי.

בכל מקרה, אם אתה לא מתכוון לקפוץ הרבה פעמים יותר מ-30 ס"מ, או לרדת במהירות (כי לאט לא מפריע) בירידות מסולעות (זעזועים קשים) אז לא צריכה להיות בעיה עם האופניים. אני וה-100 קילו שלי עשיתי מאות קילומטרים בכרמל, גם במסלולים קשים יחסית, ולא שברתי שלדה של אופני ז"ק ל-XC. אופני TREK4500.


חזרה לפורום