הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/29/2008 11:39:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא רודוי עם תוכן  אני בטוח שקשה לשבור שילדה
נושא: אני בטוח שקשה לשבור שילדה תאריך: 7/29/2008 11:39:00 AM
מחבר/ת: גיא רודוי

זה לא שאמרתי שפתאום הוא יסע וישבור אותה..
אבל לא ממולץ להעמיס עליהם 100 קילו קפיצות ואבנים P:
לגבי היעוד של הסאב..
נראה XC.. XC זה קרוס קאנטרי מה שאומר שזה נטול קפיצות או ירידות עם מכשולים..
אבל אני חושב שהם יסתדרו לפחות להתחלה
המלצה שלי-
קח אותם לכמה רכיבות.. במקרה הכי הכי גרוע שאתה רואה שהם לא מחזיקות לוקחים תאופניים ויורדים ירידות פחות עצבניות..
לגבי קפיצות.. אני חושב שעם טכניקת נחיטה נכונה ועדינה אפשרי לעשות איתם קפיצות קטנות
בקיצור ההמלצה שלי היא שתנסה איתם קצת לראות מה הכיוון שלך.. אם אתהמחפש לקפוץ 5 מטר או 50 ס"מ..
ולפי זה נוכל לייעץ לך מה לעשות =]


חזרה לפורום