נושא: צודקב100% תאריך: 7/29/2008 2:27:00 PM
מחבר/ת: לואי 8
תמשיך עם אותם אופניים ובשטח אתה תוכל לדעת אם הם מגבלות אותך מבחינת ביצועים לשבור משהו אני לא מאמין בכל זות אף אחד לא מתחיל לקפוץ דרופים של מטר+ בתור התחלה הכל בא בהדרגה ועם הזמן תתחיל לשדרג לפי הצורך מה שאני יכול לגיד שהמון אדראנאלין וכיף ובמקביל מתרסקים מדי פעם ובמהירות זה שונה אז תתחיל לשקול מיגון בהתאם ובהצלחה :giveFinger:
|