טקסט הודעת פורום
| 7/29/2008 3:25:00 PM |
|
נושא: חיבור הפנס לתופסן תאריך: 7/29/2008 3:25:00 PM
מחבר/ת: צבי בלטר
התופסן מוגדר כיעודי לפנס מסוים כיצד חיברת אותו לגוף הפנס בתודה מראש צ.בלטר נ.ב אני מעונין להצטרף לרכיבות לילה יש לי פנס הלוגן (ביובית)
|
חזרה לפורום |
|
|