טקסט הודעת פורום
| 7/30/2008 10:28:00 AM |
|
נושא: אופניים "מצייצות" תאריך: 7/30/2008 10:28:00 AM
מחבר/ת: לוחש
לאחרונה האופניים שלי התחילו "לצייץ". אני שם איזה ספריי טפלון אבל זה לא ממש עוזר. למישהו יש רעיון מה לעשות?איזה חלקים כדאי לשמן? כדאי לפרק משהו בשביל לשמן אותו?
|
חזרה לפורום |
|
|