נושא: שאלה לגבי שימון ושמנים.. תאריך: 7/30/2008 11:20:00 AM
מחבר/ת: ליאור אסיס
שלום,רציתי לדעת ( אחרי וויכוח עם חבר שלי ) אם אפשר לשמן עם WD40,שלדעתי לא משמן (עולה 15 שקל ) או לקנות שמן מיוחד (שעולה יותר כ 45 שקל ומעלה) שמיועד לאופניים אחרי שאני שם דגריזר,האם זה חובה?
מה ההמלצות לשימון נכון ושמירה על המערכת? :confused:
|