הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/30/2008 11:20:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור אסיס עם תוכן  שאלה לגבי שימון ושמנים..
נושא: שאלה לגבי שימון ושמנים.. תאריך: 7/30/2008 11:20:00 AM
מחבר/ת: ליאור אסיס

שלום,רציתי לדעת ( אחרי וויכוח עם חבר שלי )
אם אפשר לשמן עם WD40,שלדעתי לא משמן (עולה 15 שקל )
או לקנות שמן מיוחד (שעולה יותר כ 45 שקל ומעלה) שמיועד לאופניים אחרי שאני שם דגריזר,האם זה חובה?

מה ההמלצות לשימון נכון ושמירה על המערכת? :confused:


חזרה לפורום